Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Δεκαπενταύγουστος!XD

   Λοιπόν σήμερα είναι Δεκαπενταύγουστος και ελπίζω όλοι να τα περνάτε ωραία!Εγώ μέχρι τώρα είμαι μία χαρά,αν και ξύπνησα απότομα για να πάω στην εκκλησία.δεν πειράζει γιατί έβαλα το καλό μου φόρεμα και όλοι θαμπώθηκαν(συν πως ο άρτος ήταν νόστιμος!).Και μετά φάγαμε όλοι μαζί σαν οικογένεια.Ήταν η πρώτη φορά που η γιαγιά μου μαγείρεψε κάτι της προκοπής...Όσο για το βράδυ μάλλον με περιμένει βόλτα με την παρέα μου εδώ.Την Τετάρτη φεύγω και θα κοιμηθώ στην Εύα!Να με περιμένεις!Αυτά για μένα!

   Χρόνια πολλά σε όλες τις (παντρεμένες) Μαρίες!Να σας χαίρονται!Μα κυρίως να πω Χρόνια Πολλά στην αγαπημένη μου γιαγιά.σε λατρεύω και ευχαριστώ που με φροντίζεις!Είσαι σαν δεύτερη μητέρα μου!Σ'αγαπάω,μην το ξεχνάς!

   Και να μερικά γλυκά για όσους δεν γιορτάζουν.Μην μείνουν παραπονεμένοι!

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου