Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Σκάκι....

   Γεια σας!Θα μπορούσε κανείς τώρα να με ρωτήσει γιατί γράφω ανάρτηση για το σκάκι και όχι για το βιβλίο της εβδομάδας.....Και ναι,δεν θα πάρει καμία απάντηση....Η αλήθεια είναι πως εκτός από το ότι έχω κολλήσει με το πιο από όλα να επιλέξω,τον τελευταίο καιρό θέλω να μιλάω κυρίως για σκάκι.ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΙΕΔΟΠΙΗΣΑ!

   Λοιπόν από χθες το βράδυ παίζουμε με την Έμμα συνέχεια παρτίδες.Μέχρι τώρα έχει κερδίσει 3 και εγώ 2(αν και στην μία απλά αυτοκτόνησα....μην ρωτάτε το γιατί...πονεμένη ιστορία...).Ποία θα έχει κερδίσει τις περισσότερες μέχρι να φύγω;Μάλλον αυτή.....

   Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόσα πολλά άτομα σνομπάρουν το σκάκι.


   Μα είναι βαρετό.Γιατί να θέλω να παίξω κάτι βαρετό;


   Λάθος!Αν ξεκινήσεις να παίζεις σε λίγο δεν θα θέλεις να το αφήσεις.Πραγματικά,μπορεί να περάσουν ώρες και εσύ να μην το καταλάβεις.Μιλάμε για τέτοιο κόλλημα!

   Είναι πολύ δύσκολο!Το μυαλό μου δεν πιάνει αρκετές στροφές για να νικήσω!


   Οι βασικοί κανόνες δεν είναι καθόλου δύσκολοι.Και δεν είναι σημαντικό να νικήσεις στην αρχή.Δεν είσαι ούτε Αλεξάντερ Σολάριν ούτε Βαρτάν Αζόφ!Παίζεις για την πλάκα σου και ούτως ή άλλως δεν είσαι ποτέ τέλειος σε κάτι στην αρχή.Με τον καιρό γίνεσαι καλύτερος.

   Μα εγώ θέλω να κερδίζω!


   Χρειάζεται να απαντήσω;-_-''

  Δεν μου αρέσει να χρησιμοποιώ το μυαλό μου.


   Παρόλο που κανείς δεν το λέει ανοιχτά πολλοί το σκέφτονται.Αφού πάντως θέλουν το αφήσουν να μουχλιάσει τι να κάνουμε;Γι'αυτό έχει γίνει έτσι οι χώρα μας...

   Πραγματικά,περισσότερα άτομα πρέπει να παίζουν σκάκι.Θα μου άρεσε να υπήρχε σκακιστική λέσχη στο σχολείο.Πόσα ταλέντα να χάνονται επειδή δεν έχουν δοκιμάσει ποτέ.Πραγματικά όμως σε γεμίζει ενέργεια και παθιάζεσαι!

   Βασικά αυτό ήθελα να πω....χεχέ....τα λέμε!

SugarPinkSunFlower


   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου