Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Οι άνθρωποι στο χωριό μου



Γεια σας!Πριν μπω στο κύριο θέμα αυτή της ανάρτησης θα αρχίσω με μερικές γενικές πληροφορίες:

   1. Συγνώμη που την προηγούμενη εβδομάδα δεν ανέβασα ανάρτηση με ταινία αλλά συνειδητοποίησα πως δεν είμαι καλή στις κριτίκες ταινιών.Αντίθετα τα πάω καλύτερα με τα βιβλία.Γι'αυτό,από εδώ και πέρα θα γράφω μόνο κριτικές βιβλίων^.^ (και επειδή δεν μου φτάνει ο χρόνος και για τα δυό -_-).Από αυτές θα δείτε μπόλικες ελπίζω.

   2. Ευχαριστώ Θέε μου!Πάνω που μου τελείωσαν τα βιβλία (και τα χρήματα για να αγοράσω καινούρια ) εμφανίστηκε η Μαριάννα σαν άγγελος εξ'ουρανού!Γενικά το λατρεύω όταν έρχεται στο χωριό μου διότι μπορώ να κάνω μαζί της μία σοβαρή συζήτηση,μιας και είναι αρκετά χρόνια μεγαλύτερη μου,και περνάω ωραία αλλά αυτή τη φορά  με εξέπλησε.Γιατί;Επείδη την είδα στην αυλή μας να πίνει καφέ και δίπλα της να υπάρχει μία σακούλα με 7 βιβλία!Όλα για μένα!Της είχα πει πως δεν είχα τίποτα να διαβάσω και με θυμήθηκε!Αν και έχω διαβάσει 3 από αυτά έχω άλλα 4.Τι χαρά!Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα!

   3. Χθες έφαγα το καλύτερο παγωτό της ζωής μου...Τριαντάφυλλο....ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΣΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ;

   4. Σήμερα είναι 1 Αυγούστου!Καλό μήνα σε όλους!Σας εύχομαι να περάσετε τέλεια και να ξεκουραστείτε ώστε να γυρίσετε σε σχολεία και δουλειές με γεμάτες μπαταρίες!

  5.  Είμαι στεναχωρημένη επειδή πρέπει να φύγω από αυτό το χωριό μου και να πάω στο άλλο.Στην πραγματικότητα δεν έχω δύο,έχω τρία αλλά το καλοκαίρι πάμε μόνο στα δύο αυτά.Εκεί δεν νομίζω πως θα έχω internet οπότε...όχι αναρτήσεις για λίγο καιρό.

   Και εδώ ακριβώς αρχίζει το πρόβλημα και το κύριο θέμα.Δεν θέλω να πάω στο χωριό.Θέλω να μείνω εδώ που είμαι τώρα.Όχι γιατί δεν θα έχω πρόσβαση στο internet (αν και πρέπει να ομολογήσω πως θα μου λείψει η γλυκιά φατσούλα του Gilbert και τα επεισόδια Hetalia) αλλά επειδή δεν μου αρέσουν οι άνθρωποι που μένουν έκει.Όχι όλοι,σίγουρα,παρά η πλειοψηφεία.Έχω και τις παρέες μου εκεί,τρομερά παιδιά,όμως αυτό δεν αλλάζει τους υπόλοιπους.Και τι εννοώ με αυτό;

   Τα περισσότερα άτομα είναι υποκριτές και κουτσομπόληδες.Σου λένε γλυκόλογα,σου κάνουν παρέα,πίνετε μαζί  καφέ ή τσάι και στο τέλος καταλήγει να ξέρει όλο το χωριό αυτά μου τους είπες "εμπιστευτικά" πάνω από τα κουλουράκια του καφέ!Άσε που συχνά σου λένε διάφορα πράγματα για άλλους που δεν ισχύουν και μαλώνεις μαζί τους χωρίς λόγο...Φριχτή ιστορία...Είναι αηδιαστικό να βλέπεις όλους αυτούς τους ενήλικες να θάβουν ο ένας τον άλλο πίσω από τις πλάτες τους.Εμείς οι έφηβοι και κυρίως τα παιδιά είμαστε πολύ πιο ώριμοι σε αυτό το θέμα.

   Υπάρχει και το άλλο που κάνουν.Αγοράζουν π.χ. ένα παντελόνι μάρκας με έκπτωση στα 50 ευρώ  και το δείχνουν σε όλους λέγοντας πως το πήραν 200!Τόσα χρόνια προσπαθώ να καταλάβω τη λογική αυτής της κίνησης μα δεν τα έχω καταφέρει.Μάλλον δεν υπάρχει λογική...Τι σημασία έχει αν πήρες το παντελόνι 50 ή 200 ευρώ;Σε κάνει καλύτερο άνθρωπο ή κάτι τέτοιο;Αν όχι τότε δεν αξίζει να λες ψέματα!

   Αυτά ήθελα να πω....ουφ,ξελάφρωσα!Νομίζω πάντως πως τα άσχετα που έλεγα στην αρχή ήταν περισσότερα από το θέμα του τίτλου....χεχέ..τι να κάνουμε;Τώρα πρέπει να γυρίσω πίσω στα βιβλία της Μαριάννας οπότε τα λέμε!Σας στέλνω και μία εικόνα του αγαπημένου μου Gilbert για να κλείσω ωραία!Bye bye!





SugarPinkSunFlower

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου