Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Μισώ τους ερωτοχτυπημένους -_-"

   Το τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να συμβαίνει κάτι απίστευτα σπαστικό.Όλες μου οι φίλες(οι σχεδόν όλες τέλος πάντων) δέχτηκαν μία επίσκεψη από τον φτερωτό θεό 'Ερωτα.Που είναι το κακό τώρα θα μου πείτε.Θα έπρεπε να χαίρομαι για αυτές θα μου πείτε.Και πραγματικά,αυτό έκανα στην αρχή αλλά μέτα από κάποιο σημείο δεν αντέχεται.Τι εννοώ;

   Μία από τις φίλες μου αυτές πήγε στο χωριό της και κόλλησε με έναν κούκλο και αυτός δείχνει να ανταποκρίνεται.Εγώ καταχάρηκα με το που το έμαθα και χαιρόμουν για αυτή μέχρι που μου είπε να την παίρνω συγκεκριμένη ώρα τηλέφωνο γιατί την βλέπει αυτός.Επίσης,μία άλλη κοπέλα που ξέρω έχει κολλήσει με έναν τελείως player και μιλάει μόνο για αυτόν.Όπως και η άλλη φίλη μου.Για τίποτα άλλο.Που θέλω να καταλήξω;

   Και οι δύο 'ΗΤΑΝ δύο τρομερά άτομα για να κάνεις παρέα,διασκεδαστικές,ανεξάρτητες κοπέλες και ξέρω πως θα ξαναγίνουν μόλις ξεκολλήσουν.Όταν αποχτήσουν ζωή και πέρα από τι τους είπε ο κύριος Τάδε και πάλι.Μα γιατί όλα τα κορίτσια φερόμαστε έτσι και,κυρίως,για άτομα που δεν αξίζουν;Ένας θεός ξέρει.....Μέχρι να συνέλθουν ευχηθείτε μου καλή τύχη!

   Και τώρα αυτή είναι η επίσημη εικόνα κλεισίματος μου!Δεν είναι γλύκες οι αδερφοί Vargas(και άλλοι χαρακτήρες από Hetalia);

   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου