Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Πράξεις που μας κάνουν να αγαπάνε τους γονείς μας...

   Μπορεί να μας σπάνε τα νεύρα,να μαλώνουμε και να γίνεται χαμός στο σπίτι.Να μας στεναχωρούν και να κάνουν την ψυχολογία χάλια γενικά,αλλά αμφιβάλλω (και ελπίζω να έχω δίκιο) πως υπάρχουν πολλά παιδιά που δεν έχουν χαρεί με κάτι μικρό που έκαναν οι γονείς τους.Αυτά τα πράγματα είναι πολλά.

   Η μητέρα σου να σου έχει φέρει πρωινό στο κρεβάτι,τη μέρα των γενεθλίων σου.

Ο πατέρας σου να σου παίρνει εκείνο το CD για το οποίο τον είχες πρήξει το μεσημεριανό.

Να κάθεσαι και να φτιάχνεις μαρμελάδα με τη μητέρα σου,λέγοντας αστεία.

Να βρίσκεις στο γραφείο σου το νέο βιβλίο της αγαπημένης σου σειράς τη μέρα που ο πατέρας σου γυρίζει από επαγγελματικό ταξίδι.

Εκείνο το ωραίο μπλουζάκι,που πάντα θυμόσουν τη μαμά σου να φοράει,στη ντουλάπα σου.(και είναι ακόμα στην μόδα!)

Να έρχεται ο πατέρας σου για τους βαθμούς,με το κουστούμι της δουλείας του και να τον καμαρώνεις ανάμεσα σε όλες τις μαμάδες.

Να σου φτιάχνει τα μαλλιά η μητέρα σου,λίγο πριν το πάρτι.

Να ακούς εκείνο το τραγούδι που σου είχε μεταφράσει ο μπαμπάς σου στο δημοτικό,πάλι μαζί του,μετά από χρόνια.

Να σε πηγαίνουν στο λούνα παρκ κοντά στο λιμάνι,κάτι που τους ζητούσε πάντα σαν παιδί αλλά ποτέ δεν έγινε(κάλλιο αργά παρά ποτέ).


 Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο το πως μου ήρθε να τα γράψω αυτά.Είναι προσωπικές μου στιγμές που με έκαναν να νιώσω χαρούμενη.Είδατε πόσο μπορεί να σε γεμίσει κάτι απλό σαν όλα αυτά;Σήμερα ήρθε να προστεθεί κάτι ακόμα.Με το που μπήκα στο δωμάτιο μου το βράδυ,είδα με πάνω στο κρεβάτι μία σερενάτα με γεύση πορτοκάλι και ένα CD(που όπως ανακάλυψα έχει τα αγαπημένα μου τραγούδια country).Ποίος μου τα έδωσε;Ο μπαμπάς μου.Και οι δύο λατρεύουμε τα γλυκά(σαν τον L τα τρώμε ένα πράμα) και μας αρέσει η country.Συγκινήθηκα που το σκέφτηκα γιατί μου θύμισε τα παιδικά μου χρόνια.Και τώρα με συγχωρείται,πάω να απολαύσω τη σερενάτα μου.

    

1 σχόλιο:

  1. Πολύ γλυκό κείμενο μου θύμισες για ακόμη μια φορά γιατί υπεραγαπώ-υπεραγαπώ τους γονείς μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή