Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Αντίο καλοκαίρι!Καλώς ήρθες φθινόπωρο!

   Γεια σας και καλό μήνα!Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να διασκεδάζετε πριν αρχίσουν τα σχολεία -_-".Θέλω να σχολιάσω τόσα πράγματα που δεν ξέρω αν προλαβαίνω!

   Ας αρχίσω με τα γενέθλια του αδερφού μου!Να μου ζήσεις αδελφούλη!Δεν μπορώ να το πιστέψω πως ήδη έγινες δέκα χρονών.Λες και ήταν χθες που ερχόσουν στο κρεβάτι μου όταν είχες εφιάλτες...αλλά τώρα θα αρχίσω να γίνομαι μελοδραματική και δεν το θέλω οπότε σταματάω.Τέσπα,το βασικό είναι πως μεγάλωσες και εγώ χρόνο με τον χρόνο σε αγαπάω ακόμη παραπάνω(αν και μαλώνουμε κάθε μέρα).Μπορεί να είσαι ενοχλητικός και πολύ περίεργος αλλά,τι άλλο να περιμένει κανείς,αφού είσαι μέλος της οικογένειας μας!Aυτά για σένα,outoto!



Να και μία (εικονική πάντα)τούρτα για σένα!Είδες,είναι και βανίλια!

   Να πω χρόνια πολλά στον ηλίθι-ε,καλό μικρό μου αδερφό-Τσεκ!

   Τώρα πραγματικά δεν ξέρω τι νοιώθω για το άνοιγμα των σχολείων.Αναμφισβήτητα,θα μου λείψει ο πρωινός ύπνος και τα ξενύχτια.Αλλά όταν πάω στο σχολείο θα βλέπω και κανένα διαφορετικό άτομο.Έχω βαρεθεί να βλέπω όλο τα ίδια εδώ(όχι πως δεν τους συμπαθώ) γιατί δεν το έχω συνηθίσει.Βέβαια δεν θα ξέρω κανέναν στο νέο σχολείο και δεν θα έχω και τις φίλες μου κοντά να με στηρίξουν.Οπότε δεν ξέρω τι θέλω!

   Να αναλύσω τι πιστεύω για την αρχή της νέας σχολικής χρονιάς-Τσεκ!

   Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόσα άτομα παραπονιούνται για το φθινόπωρο.Εντάξει σε όλους θα λείψει το καλοκαιράκι με τα παγωτά,τα μπάνια,τους ύπνους,τα ξενύχτια,τον ήλιο και την ανεμελιά.Όμως έχει και το φθινόπωρο τα καλά του!Θέλω να πω,ξαναβρίσκεις τους φίλους σου(αν δεν είσαι εγώ-_-) και δημιουργείτε νέες αναμνήσεις.Δεν μπορείς να μένεις μόνο με τις καλοκαιρινές!Και ας μην γελιόμαστε ,στην Ελλάδα το καλοκαίρι κρατάει καιρό ακόμα...αν και είναι ωραίες οι πρώτες βροχές!Μου έχει λείψει να κάθομαι τα πρωινά στο κρεβάτι,κουκουλωμένη με την κουβέρτα και να ακούω την βροχή!Και τα χειμερινά μου ρούχα!Ανυπομονώ να ξαναφορέσω τα καλά μου τα φούτερ και τις κάλτσες μου που φτάνουν ως τα γόνατα!Και να μην ξεχνά τις μάλλινες φούστες.Αχ,πόσο μου αρέσουν....

   Να παρηγορήσω τον εαυτό μου για το τέλος του καλοκαιριού-Τσεκ!

    Τέσπα,καλό φθινόπωρο σε όλους!


  

2 σχόλια:

  1. Από otaku προς otaku... Παραδέξου το, το σχολείο θα ήταν πολύ καλύτερο αν είχαμε clubs και ό,τι άλλο έχουν στη μαμά Japan! Αχ αυτές οι στολές τους. *__*
    Σοβαρεύομαι τώρα. Για το σχολείο μην ανησυχείς Κ-Α-Θ-Ο-Λ-Ο-Υ. Ούτε στο γυμνάσιο, αλλά ούτε και στο λύκειο που πήγα ήξερα κανέναν, αλλά ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Θα γνωρίσεις άτομα πριν καλά καλά το καταλάβεις!
    Να χαίρεσαι το μικρό. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ για το μικρό!Όσο για το σχολείο ελπίζω να έχεις δίκιο και ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια.
    Αλλά αλήθεια,γιατί να μην έχουμε σχολεία σαν τα ιαπωνικά;Ποιος θα νοιαζόταν να πήγαινε το πρωί σχολείο αν φορούσε τόσο χαριτωμένα ρούχα;Όμως εδώ στην Ελλάδα είναι ένα απατηλό όνειρο -_-" ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή