Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Βιβλίο της εβδομάδας-Νινέτ της Ζωρζ Σαρή

   Γειά σας!Αποφάσισα να παρουσιάσω τη Νινέτ,της αγαπημένης Ζωρζ Σαρή αυτήν την εβδομάδα.Εκτός από το γεγονός ότι είναι ένα υπέροχο βιβλίο,συνειδητοποίησα πως σχεδόν όλα τα βιβλία που έχω παρουσιάσει δεν είναι γραμμένα από Έλληνες.Και η Νινέτ μου φάνηκε καλή ιδέα οπότε....

   Η ιστορία μας,αυτή τη φορά,αρχίζει σε ένα κρεβάτι με πόμολα στην Κωνσταντινούπολη όπου γεννιέται η Νινέτ.Στη συνέχεια,την ακολουθούμε στην Οδυσσό της Ρωσίας και στην Αθήνα,οπού περνάει τα παιδικά της χρόνια.Η ιστορία της συνεχίζεται στο Παρίσι,αφού μπαίνει εσώκλειστη σε σχολή και,έπειτα στη Σενεγάλη,οπού τη βρίσκει ο θεός Έρωτας.Ακολουθούμε αυτήν και την οικογένεια της σε όλους τους σταθμούς της ζωής του,από όταν παντρεύτηκαν οι γονείς της,μέχρι λίγο πριν το γάμο της ίδιας της Νινέτ.Μία ζωή πολυτάραχη,χωρισμένη σε τόσα διαφορετικά μέρη,όπου δημιουργούνται απίστευτες εμπειρίες.

      Ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία,αυτής της συγγραφέως.Περιγράφει με απλότητα την καθημερινή ζωή στην προ και τη μετά επαναστατική Ρωσία,την Αθήνα πριν τον δεύτερο παγκόσμιο,καθώς και σκηνές από τη μακρινή Σενεγάλη.Ένα υπέροχο βιβλίο,που όχι μόνο σε διασκεδάζει και σου κρατάει συντροφιά αλλά σε προβληματίζει κι όλας!Απαραίτητο να το διαβάσετε κατά τη γνώμη μου!Σας αφήνω τώρα γιατί πάω να δω τι έγινε με τον Shinji και τη Misato(από Neon Genesis Evangelion)!
   

2 σχόλια:

  1. Δεν έχω διαβάσει το βιβλίο αλλά η φαίνεται πολύ ενδιαφέρον..θα το ψάξω στο βιβλιοπωλείο.Aν και πρώτη φορά πυ σχολιάζω μου άρεσε πολύ το blog σου και ελπίζω να γίνεις σύντομα κι εσύ μέλος του δικού μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν το βρεις,διάβασε το!Είναι υπέροχο!
    Και εμένα μου άρεσε το μπλογκ και από εδώ και πέρα θα το ακολουθώ!^-^

    ΑπάντησηΔιαγραφή