Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Ημέρα μετακόμισης....



   Και η μέρα που φοβόμουν εδώ και μήνες έφτασε.Η μέρα της μετακόμισης.Η τέταρτη τέτοια μέρα στη ζωή μου.Αυτή τη φορά όμως ήταν σαφώς η πιο δύσκολη.

   Υποτίθεται πως θα έπρεπε να το είχα αποδεχτεί μέχρι τώρα.Ούτως ή άλλως,μόνο η μαμά και τα έπιπλα ήταν στην Αθήνα και εμείς εδώ.Αλλά τουλάχιστον κάτι υπήρχε πίσω!"Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί" έλεγα στον εαυτό μου.Όμως ήμουν λάθος,λάθος,λάθος!Και λες και δεν ήμουν ήδη χάλια έπρεπε να πάει και η μέρα άσχημα!Έπρεπε να με ξυπνήσουν πρωί πρωί(στις 9 και μισή) ενώ εγώ είχα κοιμηθεί στις 4(μην ρωτήσετε γιατί,ο Shinji φταίει)!Και στο μεσημεριανό μου έσπασε τα νεύρα ο θείος και μου έκοψε την όρεξη.Τουλάχιστον είχαμε τσάι και πέρασα τουλάχιστον 20 λεπτά το πρωί πίνοντας Earl Grey(που είναι υπέροχο).

   Ουφ,ηρέμησα λίγο.Ακούω και ραδιόφωνο Αθήνα μέσω του internet.Πάλι καλά που υπάρχει και αυτό!Χωρίς αυτό θα είχα τρελαθεί εδώ στα κατσάβραχα.Δεν το πιστεύω πως πλέον η θέα μου είναι το βουνό με τα πρόβατα!Ενώ πριν είχα όλη την Αθήνα στα πόδια μου.Καλό θα ήταν όμως,κάπου εδώ να βάλω μία τελεία.Μην σας πρήξω και εσάς με τη γκρίνια μου!
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου