Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Εγκαύματα,sms και χρόνια πολλά...

   Γεια!Μόλις γύρισα από την παραλία και ανακάλυψα κάτι ανησυχητικό.....ΟΛΟΣ Ο ΟΜΟΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΡΟΖ!Δεν το πιστεύω πως κάηκα αφού πάντα φοράω αντηλιακό!Τώρα θα πρέπει να την βγάλω με γιαούρτια.Αχ,τουλάχιστον θα με παρηγορύσει η παρέα μου.Πάλι καλά που υπάρχουν και τα sms....Θα δοκιμάσω πρώτα την Βάγγι...

   "Χα χα,καλά να πάθεις που βγήκες στον ήλιο!"

   Τέλεια....κολλητή να σου τύχει...Ε,βέβαια,πως να με καταλάβει αυτή που δεν βγαίνει ποτέ στον ήλιο.Αυτή και οι βρικόλακες......Την φαντάζομαι να κάθεται αυτή τη στιγμή σε κάποια σκιά,φορώντας μαύρα και μαθαίνοντας κατάρες και μαύρη μαγεία(αυτή θα μας καταραστεί όλους,το βλέπω εγώ).Τέσπα,ας δοκιμάσω την Κωνσταντίνα n.1...


   "Άχου,γλυκιά μου!Και μία ξαδέλφη μου το έπαθε εδώ στο χωριό και......"


   Οχ,Θεέ μου!Η Κωνσταντίνα,ή όπως την λέμε εμείς  Babaloo,είναι η 'ξανθιά' της παρέας.Πολύ τρελή,αστεία και σταράτη θα σε ακούσει πάντοτε όταν έχεις πρόβλημα αλλά συγκρίνει τα πάντα με τις ξαδέλφες και με το χωριό της.Ακόμα και όταν είχαμε πάει στο Παρίσι μιλούσε συνέχεια για αυτό......Επόμενη είναι η Κωνσταντίνα n.2...


   "Κοριτσάκι μου,λυπάμαι πολύ για σένα!Ελπίζω να γίνεις καλά το γρηγορότερο δυνατόν!"


   Τυπική Κωνσταντίνα.Αυτή η κοπέλα είναι ότι πιο κοντινό έχω γνωρίσει στην τελειότητα!Είναι σαν την μεγαλύτερη αδερφή μου,δεν θυμώνει σχεδόν ποτέ και είναι γλυκιά,τρυφερή και ασχολείται πάντα μαζί μου.Αφού είναι το μόνο άτομο για το οποίο η Βάγγι δεν λέει τίποτα κακό!Και αυτό από μόνο του λέει κάτι!Να δοκιμάσω τώρα και τον Φίλιππο...


   "Καλά,εσύ έχεις καεί και εγώ είμαι χτυπημένος πάλι.Που ήθελε αυτός ο τύπος να ξέρω πως η κοπέλα δεν ήταν μόνη της;Ελπίζω να γίνουμαι και οι δύο καλύτερα σύντομα..."


   Εμ,τι το θέλες το καμάκι και στο νησί Φίλιππε;Μπορεί να είναι το πιο αστείο άτομο που έχω γνωρίσει και πολύ cool τύπος αλλά καζανόβας...Φλερτάρει με τον μισό γυναικείο πληθυσμό και σχεδόν πάντα κάποιος τον βαράει γι'αυτό.Ααχ,τι θα κάνω μαζί του........Ας στείλω και στον Άκη τώρα....

   Οχ,το ξέχασα....ο 'Ακης δεν μου απαντάει στα μηνύματα από σήμερα το πρωί  που μου είπε πως έχει γενέθλια και παραδέχτηκα πως δεν το ήξερα....μα,καλά τόσο κακό ήταν;Τόσα sms του έστειλα ζητώντας συγνώμη και απάντηση γιοκ.Για αυτό θέλω να του ευχηθώ Χρόνια πολλά μέσω του blog μου μπας και το ξεχάσει.Τις καλύτερες ευχές μου για τα γενέθλια σου,'Ακη!

   Ορίστε,σου έφερα όλο το ευρωπαικό Hetalia cast να σου ευχηθεί!Τώρα πρέπει να με συγχωρήσεις.σωστά;



ΥΓ: Σας δίνω εδώ συμβουλές που βρήκα στο internet για να αποφύγετε αυτό που έπαθα εγώ(έγκαυμα δηλαδή).



Συμβουλή 1

Ενημερωθείτε για το ποιος είναι ο φωτότυπος σας καθώς εκείνος αποτυπώνει την ευαισθησία του δέρματος στον ήλιο. Εκείνος προσδιορίζεται από το χρώμα του δέρματος, των μαλλιών  και των ματιών, η κλίμακα ξεκινά από το 1 ως το 5 (5 είναι ο φωτότυπος όσων έχουν μελαμψό δέρμα και σκουρόχρωμα μαλλιά) και καθορίζει τον δείκτη SPF που θα χρησιμοποιήσετε στο αντιηλιακό.


Συμβουλή 2

Φορέστε ακόμα και αν χρησιμοποιείτε λάδι ένα προϊόν με SPF καθώς έτσι παρατείνετε την διάρκεια παραμονής σας κάτω από τον ήλιο. Για παράδειγμα, εάν κοκκινίζετε μετά από 10 λεπτά  παραμονής χωρίς αντιηλιακό, όταν έχετε κάνει επαλείψεις με ένα δείκτη προστασίας 15 μπορείτε  να παραμείνετε 150 λεπτά.






Συμβουλή 3

Διαλέξτε το κατάλληλο αντιηλιακό ανάλογα με τις ανάγκες και την beauty προσωπικότητά σας. Επιλέξτε ανάμεσα σε ένα προϊόν σε μορφή κρέμας, σπρέι, τζελ, στικ ή μπαλμ, προκειμένου να προστατεύσετε το δέρμα από τις υπεριώδεις ακτίνες και να  του εξασφαλίσετε ενυδάτωση.





Συμβουλή 4

O τύπος της επιδερμίδας σας θα καθορίσει ποιο είναι το κατάλληλο αντιηλιακό για σας. Αν έχετε λιπαρή επιδερμίδα επιλέξτε μια  κρέμα με λεπτόρρευστη υφή η οποία δεν κλείνει τους πόρους και περιορίζει την  έκκριση σμήγματος. Αν έχετε ξηρή προτιμήστε ένα πλούσιο σε υφή προϊόν. Αν έχετε ευαίσθητη αποφύγετε τα αντιηλιακά που  περιέχουν άρωμα ενώ αν αντιμετωπίζετε φωτοαλλεργίες συμβουλευτείτε αυστηρά τον δερματολόγο σας.


Συμβουλή 5


Φροντίστε να απλώσετε το αντιηλιακό τουλάχιστον 30 λεπτά  πριν από την έκθεση στο ήλιο ώστε να προλάβει να απορροφηθεί. Ταυτόχρονα, αποφύγετε την ηλιοθεραπεία τις μεσημεριανές ώρες (12.00- 16.00) καθώς τότε οι ακτίνες είναι κάθετες και υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα δημιουργίας εγκαυμάτων.



Συμβουλή 6


Μην ξεχνάτε πως οι υπεριώδεις ακτίνες  διαπερνούν ακόμα τα  σύννεφα. Φορέστε αντιηλιακό ακόμα και όταν οδηγείτε, θυμηθείτε πως η αντιηλιακή προστασία είναι απαραίτητη και κάτω από την ομπρέλα ενώ φροντίστε να ανανεώνετε συστηματικά την ποσότητα του αντιηλιακού αμέσως μετά από κάθε βουτιά.

Συμβουλή 7

Ενισχύσετε την summer ασπίδα σας με ένα stylish ζευγάρι από γυαλιά ηλίου,  ένα XL ψάθινο καπέλο και μια ισορροπημένη διατροφή με  λαχανικά και φρούτα με κόκκινο ή  πορτοκαλί χρώμα, όπως τα καρότα, οι  ντομάτες και τα ροδάκινα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου