Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

ΠΟΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΝΤΕΧΕΙΣ;


 ΠΡΟΣΟΧΗ!Πριν δεις αυτό το βίντεο,εσύ που διαβάζεις αυτά τα λόγια,πρέπει να με ακούσεις.Πρέπει να κάτσεις και να σκεφτείς το εξής ερώτημα:πόση αλήθεια αντέχεις;Αν πιστεύεις πως δεν θα αντέξεις,πρέπει να σταματήσεις τώρα αμέσως αυτή την ανάρτηση και να την ξεχάσεις τελείως.Αν πάλι είσαι,κατά την γνώμη σου,αρκετά δυνατός μπορείς να συνεχίσεις και να παρακολουθήσεις αυτό το βίντεο.

http://www.youtube.com/watch?v=EESwTO_DZ0Y

 Το ανέβασα γιατί όταν το είδα έπαθα πλάκα.Είχα ακούσει κάποια από αυτά αλλά μερικά με άφησαν άφωνη.Είναι σίγουρα κάτι δύσκολο να πιστέψεις και ελπίζω να μην είναι πραγματικά αλήθεια.Παρόλ'αυτά,δεν μπορώ να αρνηθώ πως έχουν κάποια βάση και βγάζουν νόημα.Δεν είμαι ακόμα σίγουρη τι ακριβώς μπορώ να πιστέψω και τι όχι αλλά σίγουρα θα έχω τροφή για σκέψη για τις επόμενες μέρες.

 Ίσως κάποιος αναρωτηθεί "Καλά γιατί θέλει να μάθει τόσο πολύ;Άνθρωποι όπως εμείς είναι αδύνατο να τα μάθουμε όλα αυτά.Μόνο οι πολιτικοί και οι ισχυροί τα ξέρουν με σιγουριά.Και ακόμα και αλήθεια να 'ναι καλύτερα να μην τα ξέρουμε αφού δεν μπορούμε να τα αλλάξουμε".Ναι,μάλλον ποτέ δεν θα μάθουμε την απόλυτη αλήθεια.Ναι,ίσως να μην μπορούμε να τα αλλάξουμε.Αλλά όχι,εγώ τουλάχιστον,θέλω να ξέρω τι στην ευχή συμβαίνει γύρω μου και ποιος είναι ο δικός μου ρόλος σε όλα αυτά.

 Δεν το γράφω αυτό για να αναγκάσω τον οποιοδήποτε οτί αυτή είναι η αλήθεια.Ούτε εγώ το ξέρω αυτό.Αυτό που θέλω είναι ο καθένας να το σκεφτεί και να καταλήξει στα δικά του συμπεράσματα.Και για να κλείσω αυτό το θέμα,θέλω να θυμίσω πως η αλήθεια και το ψέμα μοιάζουν με δύο κλωστές που συχνά είναι τόσο μπλεγμένες μεταξύ τους που δεν μπορείς να τις ξεχωρίσεις εύκολα.
 SugarPinkSunFlower


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου