Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Γύρισα!!!

   Και όμως,μετά από μακροχρόνιες διακοπές,επέστρεψα.Πραγματικά δεν έχω να πω τίποτα για αυτήν την απουσία μου εκτός από το ότι δεν είχα καθόλου έμπνευση για να γράψω.Και καμία ιδιαίτερη επιθυμία να ασχοληθώ ξανά  με αυτό το μπλογκ καθώς μου έτρωγε χρόνο από άλλες πιο σημαντικές ασχολίες όπως το να βλέπω anime,να διαβάζω manga και βιβλία,να ζωγραφίζω και που και που να ανοίγω και κανένα βιβλίο(ένας Θεός ξέρει πως έβγαλα 19 και 4/13 στο πρώτο τρίμηνο...και πως θα το διατηρήσω στα άλλα 2).Αλλά κάπου στην πορεία μου έλειψε αυτή η αίσθηση που μου πρόσφερε το να γράφω και έτσι πήρα την απόφαση να γυρίσω.Το πρόβλημα ήταν με ποιον τρόπο;Τι θα έγραφα;Η απάντηση μου δόθηκε χθες όταν έμαθα πως η αγαπημένη μου LadyRosenred έφτιαξε και αυτή ένα ιστολόγιο και σκέφτηκα γιατί να μην το διαφημίσω.

   Οπότε καταλάβετε γιατί το διαβάζετε αυτο αυτό,ε;Λοιπόν πατήστε εδώ και ρίξτε του μία ματιά.Μπορώ να βάλω το χέρι μου στην φωτιά ότι στο μέλλον θα διαβάσετε σπουδαία άρθρα!

  Αυτά προς το παρών!Σας υπόσχομαι και άλλη ανάρτηση σύντομα.Α,και καλά Χριστούγεννα(αν και καθυστερημένα).


ΥΓ1:Όχι άλλες κριτικές βιβλίων εκτός άμα διαβάσω κάποιο που μου κάνει εντύπωση και θέλω να το μοιραστώ.Συγνώμη,αλλά δεν μπορώ να το κάνω.

ΥΓ2:Ακούστε αυτό το τραγουδάκι!Είναι τόσο χαριτωμένο!



1 σχόλιο:

  1. Επιτελους μια αναρτηση!!! Πέρασε πολύς καιρός, θα περιμένω και άλλες συντομα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή